Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kevinbb

3. 1. 2011 2:48
Dobry clanek

a bohuzel musim rict, ze vlastnit maximalne dve kreditni karty uplne staci. A radil bych, pouzivat je jen v krajnich pripadech a vse splatit hned prvni splatkou. Kdyz se k tomu pripocita jedna debitni karta, tak by to melo pro zivot uplne stacit.

Nemam rad kreditni karty, protoze jsou normalni legalni lichva, ale bohuzel jsou uz pro normalniho clovek nezbytnosti.

0 0
možnosti

sonic

3. 1. 2011 3:09
Re: Dobry clanek

nezbytností? to je takový problém odložit nějaký nákup o pár měsíců, než si na něj našetřím? případně, pokud jste schopen splatit úvěr hned v první splátce, tak asi stačí počkat jenom měsíc.

0 0
možnosti

nicolbolas

3. 1. 2011 1:12
šok - musím to vrátit

1) tohle už jsem někde četl?

2) šok? musím zaplatit co mi pujčili? jste z toho nějáká vykulená paní

3) ;-D

0 0
možnosti

certik_bertik

3. 1. 2011 0:05
tyhle

podmínky vám dneska nabídnou všichni. Je pouze jediná možnost co s tím, vykašlat se na kreditní karty

0 0
možnosti

repanak

2. 1. 2011 23:25
Nepovažuji se za blbce a přesto

považuji tento článek za velmi dobrý (nezkoumám stupeň opsanosti atd.) Překvapuje mě, kolik se tady v diskuzi najde "apologetů" - a ne malých - Home Creditu. Bohužel v této společnosti chce snad skoro každý druhého napálit a o nějaké morálce ani vidu ani slechu. Je zajímavé, že teprve teď se zrodí 2.varianta - větší písmo, výcuc hlavních zásad vpředu. Argumentace, že si každý má smlouvu přečíst je správná z poloviny, druhá polovina je - nikdy lajk nemůže na profesionální právníky stačit. A to že stát neudělal nic s rozhodčími řízeními je taky superlumpárna a ten nový návrh o "odbornících" je také k smíchu.

0 0
možnosti

Amoniak

2. 1. 2011 23:32
Re: Nepovažuji se za blbce a přesto

A proč je zapotřebí stát na to aby něco dělal se smlouvami? Copak je někdo nucen pořizovat si nějakou Tesco kartu? Je to jen obyčejná lidská hloupost, tu žádný zákon neodstraní!

Stát má akorát dohlédnout na to, aby smlouvy byly dodrženy. Když někdo má dostat za korunu modré z nebe, je na státu aby toto právo pomohl prosadit. Když se někdo upíše že jako sankci za neplacení dá libru masa je na státu aby ho pomohl přivést pod nůž.

0 0
možnosti

janaurbanova

2. 1. 2011 22:32
Omluva

Omlouvám se,zapomněla jsem tam dát zdroj článku. Sice jsem ho zařadila do rubriky "Sledujeme pro Vás", kde budou články,které jsou důležité, ale mohly Vám uniknout, ale neuvědomila jsem si,  že jsem nenapsala zdroj. U těchto článků bude vždy zdroj, aby jste mohli článek dohledat. Tak ještě jednou - omlouvám se. Už jsem to doplnila.

0 0
možnosti

Lachenauerin

2. 1. 2011 22:42
Re: Omluva

Tak dík, chci věřit, že to opravdu bylo nedopatření. Klidnou dobrou noc přeji.

0 0
možnosti

klávesnice ejč pí

2. 1. 2011 22:32
hmmm, obšlehnuto i s chlupama

Lachenauerin má pravdu. Ještě k tomu z tak známého serveru.

0 0
možnosti

Lachenauerin

2. 1. 2011 22:24
Je článek vážně OKOPÍROVANÝ?

A to i s kontextovými odkazy? Prosím odpovězte, nějak nemůžu věřit, že by Vás čtenost+karma mohla opravdu těšit. Promiňte, poprvé někde takhle usilovně prudím,  ale přijde mi to tak unfair, že se neudržím.

0 0
možnosti

Lachenauerin

2. 1. 2011 22:15
Prosím, odpovíte mi?

(Viz níže: 02.01.2011 22:02 Lachenauerin) Nebo vážně neexistuje jiné vysvětlení, než jaké mě napadá? Ach jo...:-(

0 0
možnosti

unbreakable debater vol.15

2. 1. 2011 22:06
Tuhle službu pro Tesco zajišťuje Home Credit

Tím je vše dáno. Já bych si od nich nenechal půjčit ani na rohlík. Rv

0 0
možnosti

oldiess

3. 1. 2011 8:29
Re: Tuhle službu pro Tesco zajišťuje Home Credit

Home credit? Tp bych se tedy divil, ten přeci patří Kellnerovi co zbohatl poctivou prací, tam by se těžko mohlo podvádět.

0 0
možnosti

Lachenauerin

2. 1. 2011 22:02
Nezlobte se,

ale mně to připadá trochu divné, respektive hodně povědomé, až zcela stejné, viz: http://finance.idnes.cz/smluvni-hacky-tesco-kreditky-mohou-byt-hodne-drahe-ukazal-test-pvg-/viteze.asp?c=A101103_094325_viteze_sov (Jako autorka je tam podepsána Eva Sovová.)

Třeba pro to je nějaké vysvětlení a plaším zbytečně, tedy, ráda bych,kdyby tomu tak bylo...

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Jana, co se nenechá opít rohlíkem